söndag 28 juni 2009

odarslöv


Det kördes på med gasen i botten med melina bakom ratten ända till odarslöv & tillbaka.
Där man träffade farmor och farfar som var på humöret som vanligt. Åt god mat & god potatis!
Sen blev det såklart jordgubbar till efterrätt. Det är något konstigt med att äta jordgubbar hos farmor & farfar, jag äter så mkt jordgubbar som jag annars aldrig skulle lyckas få i mig. Och så är det alltid så otroligt goda?
Farfar påminde mig om min båt jag gjorde när jag var liten. Den båten kommer jag aldrig glömma. Han visade att han sparat bitar av den, eftersom den hade rasat ihop. Men han ville inte slänga den för att han tyckte den var så söt. ''det är min linneas båt, den ska inte kastas bort''.
Fast senare på kvällen började jag må dåligt men gick och sov en stund & allt gick över med lite alvedon. Tummen upp!
Åkte hem med melina igen och satte mig framför datorn & ringde daniel.
Nu är det nog dax att dra sig till sängs för jag ska upp vid halv 8 imorgon. Jag och esther ska shoppa & dra till vhamnen och sooooooooola.
Sköt om er och sov så gott.
HOJ!




(är klockan i min blogg inte lite fel?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar