fredag 26 juni 2009

Sommar!

Man kan inget annat än älska sommar? solen schteker & linnea blir brun! (nästan iaf)
Nu är det bara några dagar kvar tills jag lämnar sverige för LA, åker den 1, dvs på onsdag & kommer hem om ca 4 veckor. Med en såkallat Hanna svedman. Så det blir tidig morgon först upp till stockholm. Vänta på arlanda i 6h. (uttråkad? jotack) sen vidare till philadelphia. Jaja, inte speciellt intressant.
Idag drog jag upp med esther till badet & solade, mysigt när hon drar upp fetaste chipspåsen & båda började kränga. (jag bara förbereder mig inför usa) Sen solade vi, och solade.. grävde ner agnes i sanden & badade med emma. :)
Sen hem för att se på match. Sjukt spännande vi stod upp & skrek hela familjen. (A)
sen såg vi på filmen taken, den var bra. Men när vi trodde vi bara sett 30min av filmen var den.. redan slut. Den gick lixom för snabbt igenom allt. & han dödade allt han såg. Okänslig!
Nu ska jag snart gå & trycka i mig en päronsplitt till & sen gå och sova i min stoooora säng.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar